Firma szkoleniowo-doradcza AkSA powstała w 1998 roku jako niewielka, kilkuosobowa grupa pasjonatów rozwoju osobistego i społecznego. Pierwsze kroki w branży szkoleniowej stawialiśmy na rodzimym, olsztyńskim rynku doskonaląc umiejętności i kompetencje pracowników znaczących regionalnych firm, instytucji oraz urzędów. Łamaliśmy stereotypy, że szkolenia pracownicze są bezzwrotną inwestycją, pokazując, iż profesjonalizm i właściwe zdiagnozowanie potrzeb grupy docelowej sprawiają, iż szkolenie przynosi spektakularne efekty.

Od początku naszej działalności INDYWIDUALIZM i JAKOŚĆ stały się naszymi znakami rozpoznawczymi. Nie proponujemy gotowych, uniwersalnych rozwiązań szkoleniowych- wierzymy, że właściwy rozwój danej osoby lub grupy wymaga dobrania indywidualnych metod szkoleniowych.

Przez prawie 20 lat istnienia spod naszych skrzydeł wyszły tysiące klientów zróżnicowanych wiekowo, zawodowo, światopoglądowo, kulturowo, ale jedno się nie zmienia – zadowolony klient to najlepsza zapłata za nasze działania.